UPOZORNĚNÍ

Na všechny fotografie zde uveřejněné se vztahují autorská práva a jsou mým vlasnictvím, pokud není uvedeno jinak, a jsou určené pouze k prohlížení. Jiné použití je možné pouze písemným souhlasem autora. Děkuji.

úterý 8. července 2008

Den 69


Dneska jsme byli na návštěvě u kamarádky cca 50 km za Prahou a bylo to bezvadné odpoledne. Sice střídavě pršelo a svítilo sluníčko, ale dětem to naprosto nevadilo a my jsme se schovali :D

Měla jsem s sebou opět jen portrétní 50tku, ale tentokrát jsou tedy fotky nic moc. Mám tedy krásné fotky holčiček, ale můj drahoušek opět zdrhal a když jsem namířila foťák na něj, tak mi začal ukazovat, že mám fotit holky... Takže jsem ulovila pouze tyto fotky a ještě jsem si zapomněla stáhnout vlasy do culíku, tak mám přes objektiv vlas :/ Sice to udělalo celkem hezku šmouhu, ale fotka je prostě z mého pohledu pokažená... ale výraz dobrý :)

Žádné komentáře: