UPOZORNĚNÍ

Na všechny fotografie zde uveřejněné se vztahují autorská práva a jsou mým vlasnictvím, pokud není uvedeno jinak, a jsou určené pouze k prohlížení. Jiné použití je možné pouze písemným souhlasem autora. Děkuji.

pondělí 7. července 2008

Den 68


Toto je můj další úlovek z nákupů v Drážďanech :) Je to polštářek na sedačku. Je z krásného materiálu, základní barva je velmi tmavě hnědá spíš do černa a béžové stehování. Jak jsem ho tam viděla, tak jsem věděla, že bude můj a jo, je sice menších rozměrů, ale na válení na sedačce to bohatě stačí a je prostě krásný. Fotila jsem to až teď večer, tak jsem si vzala tu 50tku pevné ohnisko, protože má nejlepší světelnost f1,8 a protože nemám stativ, tak bych delší čas prostě neudržela... i tak mi to hodilo 1/13.

Zjistila jsem, že mi dělá radost fotit takové obyčejné věci, co máme doma. Ráda si je našteluji a udělám si několikero různých záběrů a pak vybírám ten nej. Ještě tady mám spoustu námětů a různých předmětů, tak uvidím, co se mi zadaří.

Žádné komentáře: