UPOZORNĚNÍ

Na všechny fotografie zde uveřejněné se vztahují autorská práva a jsou mým vlasnictvím, pokud není uvedeno jinak, a jsou určené pouze k prohlížení. Jiné použití je možné pouze písemným souhlasem autora. Děkuji.

pondělí 29. září 2008

Den 153

model: Canon EOS 450D; objektiv: Canon EF 50/1,8; clona: 1,8; doba expozice 1/160; blesk: ne; ohnisková vzdálenost: 50 mm; ISO: 100; program expozice: manual; vyrovnání bílé: automatické

model: Canon EOS 450D; objektiv: Canon EF 50/1,8; clona: 1,8; doba expozice 1/250; blesk: ne; ohnisková vzdálenost: 50 mm; ISO: 100; program expozice: manual; vyrovnání bílé: automatické

Dneska jsem sice měla s sebou foťák, ale bohužel to po cestě nějak nevyšlo, neb jsem neustále obsluhovala dítko volající čůrat a bobek :) což se tedy povedlo, ale na dokumentaci jsem nějak nenašla sílu :D

Nakonec jsem lovila astry ve svém záhonku. Koupila jsem je náhodou, jsem zahradník začátečník, takže každý nákup rostlinky je takové malé překvapení. A z těchto maličkých aster jsem nadšená, jsou nádherné, mají úžasnou barvu a právě kvůli té barvě jsem dala dvojí dobu expozice. Ta první fotka je focena vyvážená, takhle skutečně vypadají, jsou modré a ta druhá je lehce podexponovaná (nebyla jsem si podle displeje jistá, zda to bude skutečně odpovídat, zdálo se mi to dost světlé) a moje modrofialové astry na ní vylezly spíš fialovorůžové...

Dodatečné úpravy obou fotek jsou stejné - pomocí vrstev a kombinace režimů multiply a screen a jejich vzájemného prolnutí.

1 komentář:

Anonymní řekl(a)...

květy nádhernééé holka tobě to tak krásně fotííí