UPOZORNĚNÍ

Na všechny fotografie zde uveřejněné se vztahují autorská práva a jsou mým vlasnictvím, pokud není uvedeno jinak, a jsou určené pouze k prohlížení. Jiné použití je možné pouze písemným souhlasem autora. Děkuji.

čtvrtek 25. září 2008

Den 149

Dneska foto nemám :( Jsem ostuda, vím to, ale zapomněla jsem foťák doma a ani mě nenapadlo vyfotit nic mobilem... ale hlavně, že ho tahám všude a má tam foťák, že?

A co jsem vlastně dneska dělala? Byla jsem se svou kamarádku nakupovat v Drážďanech. Naše starší ratolesti jsme uplacatily u babiček a miminky jsme vyrazily za nákupy :) Docela se nám dařilo, pro sebe jsme si nakoupily pár drobností a dětem jsme konečně pořídily teplejší kalhoty na podzimní sychravé dny, nějaká ta tričky a různé drobnosti.

Tedy, ne že by to tady nebylo k dostání... ale ty ceny jsou v Německu stále ještě někde jinde a výhodný kurz eura nám jen nahrál do karet. Celkově to byl příjemný a úspěšný výlet... až na pár drobností, jako že tam ve většině krámů berou elektronické platební karty a já vlastním embosovanou čipovou kartu, takže jsem se nechytala, parkovací terminál v obchodním domě nebere karty a bankomat je slušně daleko :) ale spíše jsou to drobnosti pro pobavení ;)

Žádné komentáře: