UPOZORNĚNÍ

Na všechny fotografie zde uveřejněné se vztahují autorská práva a jsou mým vlasnictvím, pokud není uvedeno jinak, a jsou určené pouze k prohlížení. Jiné použití je možné pouze písemným souhlasem autora. Děkuji.

sobota 28. června 2008

Den 59


Náš šibal se stydí! (na svatbě kolegyně z práce)
Tuto fotku jsem nefotila já, ale můj manžel. V dané chvíli jsem tišila našeho druhého chlapečka, neb se rozhodl, že se mu rozhodně nechce v průběhu svatebního obřadu spát a chce si povídat. No a pak už jsem nedostala foťák vůbec do ruky :D Ale vzpomínku na tento den mám - svatba byla ve Viničním altánu v Grébovce a bylo to moc hezké (dojemné, slzavé, ukecané, prostě svatební).

1 komentář:

Pavlína Peroutková řekl(a)...

No to je krásná momentka - moc pěkně zachycenej stydlínkovskej výraz :-)