UPOZORNĚNÍ

Na všechny fotografie zde uveřejněné se vztahují autorská práva a jsou mým vlasnictvím, pokud není uvedeno jinak, a jsou určené pouze k prohlížení. Jiné použití je možné pouze písemným souhlasem autora. Děkuji.

úterý 1. července 2008

Den 62

Dneska jsme byli na Slapech (Nová Rabyně) a docela jsme si to tam užili. Moje bojácné dítko dokonce vlezlo do vody, nechalo si zcela dobrovolně nasadit rukávky a řádilo tam s prominutím, jak černá ruka. Mám radost, loni do vody ani omylem a letos to vypadá výborně.

Na fotce je Damiánek - kamarádky chlapeček, jsou mu myslím 2,5 měsíce.
Toto je Kristýnka, můj oblíbený objekt (tedy hned po mých klukách/klucích?)

No a tohle je celá partička neposedných batolat :) Fotka je sice přepálená, ale líbí se mi kompozičně i barevně. Pravdou je, že tady ještě nejsem vlastníkem filtru, tak se to nedalo moc ovlivnit, sluníčko pařilo přímo na světlý písek a ještě mi to házelo odlesky vody...

Žádné komentáře: