UPOZORNĚNÍ

Na všechny fotografie zde uveřejněné se vztahují autorská práva a jsou mým vlasnictvím, pokud není uvedeno jinak, a jsou určené pouze k prohlížení. Jiné použití je možné pouze písemným souhlasem autora. Děkuji.

pátek 27. února 2009

Nový objektiv :)

Testuji, testuješ, testujeme :D
Uloženo jako "save as".

Uloženo pouze jako "save for web".

model: Canon EOS 450D; objektiv: Sigma 105 mm 1:2,8 EX DG MACRO; clona: 4; doba expozice 1/250; blesk: ne; ohnisková vzdálenost: 105 mm; ISO: 100; program expozice: manual; vyrovnání bílé: automatické; úpravy: ano, korekce expozice

Sakra, už jsem zase zapomněla, že nemám dávat "save as" ale "save for web", jinak se mi barvy vytratí při kompresi v nenávratnu a bude to takovéhle... bleeee...

Jak už z názvu patrno, mám nový objektiv ;) tedy nový, spíš vypraný v perwollu, ale i tak jsem ráda - objektiv mám, nestál mě ani korunu, a to, že jsem vlastně chtěla jiný, jsem už překousla... darovanému koni na zuby nehledím a když je kůň takto povedený, tak jsem už jen ráda a nadšená ;) A hlavně to znamená, že k narozeninám si tedy mohu vybrat jiný dárek! Takže jdu do stativu, hurááá :D

Žádné komentáře: