UPOZORNĚNÍ

Na všechny fotografie zde uveřejněné se vztahují autorská práva a jsou mým vlasnictvím, pokud není uvedeno jinak, a jsou určené pouze k prohlížení. Jiné použití je možné pouze písemným souhlasem autora. Děkuji.

čtvrtek 4. prosince 2008

Den 219


model: Canon EOS 450D; objektiv: Canon EF 50 mm/f 1,8; clona: 1,8; doba expozice 1/50; blesk: ne; ohnisková vzdálenost: 50 mm; ISO: 100; program expozice: manual; vyrovnání bílé: automatické


...dneska ráno mi umřela moje teta, na rakovinu... bylo to hrozně rychlé, rakovinu ji diagnostikovali asi tak před měsícem a dneska konec... měla velké bolesti, byla na morfiu, vím, že je to vysvobození, pro ni, ale nedokážu to nějak přijmout... pořád mám pocit, že sedneme do auta, naložíme rodinu a pojedeme za ní na výlet, ona nám udělá chlebíčky a už má napečené ty skvělé košíčky na vánoce... poví nám všechny drby s městečka... a ono ne... ani plakat mi nejde... jen jsem dneska objímala maminku a tiskla jsem jí k sobě a to je všechno, jako kdyby kámen, jako kdyby mi to ještě pořád nedošlo...


...a fotka? Klasická "srdcovka", na to se nedá říct nic jiného, vyfotila jsem si ji pro sebe, pro bolest, abych se měla čeho držet... Mladší je prostě miláček, je zatím tak nádherně hodný a já si to tak užívám, je vděčný za každý pohled, dotek, úsměv a všechno oplácí pusou od ucha k uchu, přitisknutím... není to sice obrovský rozdíl proti prvorozenému, ale tak nějak víc si to teď užívám... nehrotím to, kašlu na všechny poučky o rozmazlování a mazlím a nosím a chovám a kojím, jak se mu zachce... a díky tomu jsem si konečně našla i bližší vztah ke staršímu a taky se mazlíme a blbneme... jsou to moji miláčkové... oba stejně a přeci každý jinak...

1 komentář:

Anonymní řekl(a)...

nádherná fotka a nesmutni ,teta ví že jsi ji milovala a bude neustále poblíž vás i když to nikdo nikdy neví a nepozná ale v srdci to pozná každý že je někdo někde blízko a stráží jeho klid