UPOZORNĚNÍ

Na všechny fotografie zde uveřejněné se vztahují autorská práva a jsou mým vlasnictvím, pokud není uvedeno jinak, a jsou určené pouze k prohlížení. Jiné použití je možné pouze písemným souhlasem autora. Děkuji.

pondělí 6. října 2008

Den 160

model: Canon EOS 450D; objektiv: Canon EF 50/1,8; clona: 1,8; doba expozice 1/125; blesk: ano; ohnisková vzdálenost: 50 mm; ISO: 200; program expozice: manual; vyrovnání bílé: automatické

Dneska jsem se rozhodla přispět i svou troškou do mlýna soutěží na B-C :) a jala jsem se fotit jídlo... mňam... Výslednou fotku sem samozřejmě dám ;) Jen musím říci, že s asistentem v podobě 2,5 letého dítěte je to poněkud náročnější... zejména měl zcela odlišnou představu o kompozici či o tom, že daný pokrm se rozhodně nesmí konzumovat alespoň po dobu focení :D Nutno říci, že pokrm, foťák i dítě to přežili (talíř taky) a doufám, že se bude fotka líbit a že stojí alespoň za něco;) Já osobně jsem moc spokojená... ale melduju tady o fotce, která tady ještě není :D

A co je toto za fotku? Obě součásti jsem použila i při přípravě soutěžní fotky - máta vlastnoručně vypěstovaná na zahrádce a talíř, ze kterého mám stále takovou radost, jako když jsem ho kupovala... je to pravý čínský kostní porcelán, nádherně čistě bílý, průsvitný jak noční košilka a pevný, jak lovecká víra... pokud se ho zrovna nezmocní nejmladší člen domácnosti ;)

A co říci závěrem? Bavilo mě to! Nevěřila jsem tomu, ale vycvakala jsem asi 50 fotek, vybrala jsem 9 a teď jsem ve fázi ořezávání a hledání toho nejlepšího z nejlepších :)

1 komentář:

Anonymní řekl(a)...

tý blaho to je úžasná fotečka a povídání superrr